لوله پلیکا دوجداره برقی

مطالب این مقاله

لوله پلیکا دوجداره برقی

لوله پلیکا دوجداره برقی درجه یک از جنس پلی اتیلن سبک تولید شده است، که دارای دو لایه که اصولا لایه زیرین آبی یا سبز بوده لایه بیرونی آن سفید است. کیفیت این لوله ها به علت دو جداره بودن بسیار خوب است و لازم به ذکر می‌باشد که مجموعه افرند پلیمر آرکا این محصول را با بهترین کیفیت ممکن در اختیارتان قرار خواهد داد.

شماره تماس : 02165409844

شماره دفتر (واتس آپ) : 09303035041

جنس لوله پلیکا دوجداره برقی

پلاستیک پلی آمید از جنسی می باشد که این نوع لوله از آن ساخته شده است. رنگ بندی این لوله به این صورت است که درون لوله آب یا سبز رنگ و بیرون آن سفید رنگ می‌باشد و با توجه به جنس و کیفیت بالایی که این لوله‌ها دارند، می توانید با اطمینان کامل آن را از سایت ما تهیه نمایید.

توجه فرمایید که اگر جنس نامرغوب لوله پلیکا دوجداره برقی را تهیه نمایید، ممکن است در آینده این لوله دچار خرابی شود و در زمان سیم کشی بعدی مشکلاتی را برای شما ایجاد نماید و شما مجبور شوید که دیوار ساختمان را بکنید و لوله ها را تعویض کنید. همین امر نیز بار مالی زیادی را برای شما ایجاد خواهد کرد و به همین دلیل شما می توانید ازمجموعه افرند پلیمر آرکا اقدام به خرید این لوله نمایید تا با اطمینان از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : لوله پلیکا خم سرد

 بررسی خطرات عدم استفاده از لوله پلیکا دوجداره

نکته مهمی که در استفاده از لوله های دوجداره باید به آن اهمیت زیادی بدهید این می‌باشد که اگر از این لوله استفاده نکنید، خطرات ناگواری می‌تواند برای ساکنین ساختمان بی‌افتد. اگر از لوله دوجداره استفاده نکنید و تنها سیم ها را درون دیوار قرار دهید به مرور زمان سیم دچار خوردگی شده و در صورت رسیدن رطوبت به آن‌ها اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد.

در صورتی که سیم‌های استفاده شده دچار قطعی شوند به ناچار باید تمام قسمت دیوار سازه را بکنید تا سیم‌های خراب را خارج نموده و فرآیند تعویض و جابجایی را انجام دهید. اگر ندانید که سیم کدام بخش ساختمان خراب است هم مجبور می‌شوید که تمام قسمت‌های سیم کشی سازه را بکنید که می‌تواند بار هزینه بسیاری را برای شما ایجاد نماید.

 

 بررسی کیفیت لوله پلیکا دوجداره برقی درجه یک در مقایسه با پلی آمید

لوله برق دوجداره درجه یک به علت اینکه از دو لایه کاملا مجزا تشکیل شده است، کیفیتش  نسبت به دیگر لوله های پلی آمید بهتر می‌باشد.

لوله برق دوجداره درجه یک نیز در شاخه‌های 5 تا 6 متری و هم به صورت کلاف قابل سفارش می‌باشند که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با ما در افرند پلیمر آرکا تماس بگیرید.

همچنین توجه نمایید که معیار اصلی کیفیت لوله پلی آمید ضخامت آن می‌باشد. لوله های دوجداره افرند پلیمر ارکا در سایز های 20 * 1.5 به رنگ سفید (لوله معمولی) 20 * 1.7 به رنگ صورتی (نیمه قوی) 20 * 2 به رنگ طوسی (قوی) تولید میشود.

بیشتر بخوانید : لوله پلیکا خم گرم

لوله پلیکا دوجداره برقی

شماره تماس : 02165409844

شماره دفتر (واتس آپ) : 09303035041

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *