قیمت لوله فاضلابی

مطالب این مقاله

قیمت لوله فاضلابی

قیمت لوله فاضلابی به عواملی همچون وزن، کیفیت مواد بکار رفته در آن و برند لوله بستگی داردکه در این مطلب سعی داریم به بررسی ویژگی‌ها و قیمت لوله فاضلابی بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوله‌های فاضلابی پلیمر آرکا می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان با توجه به نیاز شما بهترین محصول را به شما معرفی کنند.

آشنایی با کاربری لوله پلیکا مخصوص فاضلاب

یکی از کاربردهای لوله پلیکا، انتقال فاضلاب‌ خانگی و صنعتی می‌باشد و لوله پلیکا فاضلابی به طور معمول در زیرِ زمین نصب می‌‌گردد. همچنین به طور معمول از لوله پلیکا نیمه قوی در اندازه های بزرگ ۱۶۰ میلی‌متری تا ۶۳۰ میلی‌متری جهت انتقال فاضلاب استفاده می‌کنند و این محصول در زیر سینک‌های دست‌شویی و ظرف‌شویی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های خاص لوله‌های UPVC منجر می‌شود تا این لوله‌ها در مقابل مواد گوناگونی که در پسماندهای خانگی و صنعتی وجود دارند، مقاوم باشد. همچنین پلیمری و ضدزنگ بودن محصول از پوسیدگی و سوراخ شدن لوله‌ در مقابل مواد شیمیائی موجود در فاضلاب خانگی و صنعتی پیشگیری می‌کند.

 ویژگی های لوله فاضلابی

  • کیفیت آب: لوله پلیکا تاثیر منفی روی کیفیت آب ندارد.
  • مقاومت شیمیایی لوله فاضلابی: لوله u-pvcدر مقابل مواد روغنی الکی و برخی اسیدها مقاوم می‌باشد و برای کارهای معمول آبرسانی در مقابل مواد موجود در اب و خاک مقاومت بالایی دارد.
  • مقاومت بالا در مقابل وزن سبک:مقاومت زیاد این لوله‌ها باعث کاهش ورن و سبکی محصول شده است که جنبه ایمنی زیادی  دارد.
  • مقاومت در مقابل شعله: لوله PVC به سختی آتش گرفته و می‌سوزد و درجه حرارت شعله ور شدن خود به خودی این محصول ۴۵۴درجه سانتی گراد می‌باشد. به علاوه در حین شعله ور شدن گازHCL آزاد می‌کند که این گاز از ورود O2به محل شعله پیشگیری کرده و باعث خاموش شدن آتش می‌گردد که به همین علت به آن، لوله ها خود خاموش شونده نیز گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید : لوله فاضلاب ساختمانی

قیمت لوله فاضلابی چه قدر است؟

قیمت لوله فاضلابی باتوجه به تغییر قیمت ارز تغییر می‌نماید ولی در اصل به دو عامل کلی بستگی دارد:

  • اول وزن هر متر لوله مخصوص فاضلاب
  • دوم درصد خلوص مواد پلی اتیلن استفاده شده در لوله فاضلابی

درصد مواد پلی اتیلن با مهر استاندارد بر روی لوله قابل پیگیری می‌باشد در غیر اینصورت خریدار که به طور معمول تجربه‌ای هم ندارد، نمی تواند تشخیص دهد که لوله از پلی اتیلن خالص و مرغوب تولید شده و یا اینکه مواد ناخلص دارد.

اداره استاندارد کنترل این مسئله را با  استاندارد لوله فاضلابی 9116 برای مصرف کننده انجام خواهد داد، ولی نکته بسیار مهم خرید لوله کاروگیت این است که از فروشنده سوال کنید وزن هر شاخه چند کیلوگرم می‌باشد. لوله های فاضلابی کاروگیت دارای استاندارد اجباری 9116 می‌باشند که درج علامت مخصوص استاندارد اطمینان از اینکه مواد اولیه درونی لوله پلی اتیلن خالص هستند، را بالا می‌برد.

برا یکسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت لوله فاضلابی می‌توانید با ما در افرند پلیمر آرکا تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *