لوله فاضلاب شهری

مطالب این مقاله

لوله فاضلاب شهری

لوله کاروگیت یا همان لوله فاضلاب شهری یک نوع لوله با جداره خارجی فنری شکل می‌باشد که سیاه رنگ است. مجموعه‌ای از ردیف‌ها و شیارها بر روی سطح این محصول وجود دارد که از فولاد و یا پلاستیک‌هایی  مانند پلی اتیلن با چگالی بالا (H.D.PE) یا PVC ساخته شده‌اند. این محصول به علت مزایای بسیار زیاد پلی اتیلن با فاصله ی زیاد از دیگر انواع لوله‌ها در صدر کاربرد در انواع پروژه‌های فاضلاب شهری و جاده‌ای قرار دارد.

شماره تماس : 02165409844

شماره دفتر (واتس آپ) : 09303035041

بیشتر بخوانید : لوله فاضلابی پلی اتیلن

کاربرد لوله فاضلاب شهری

لوله فاضلابی از جنس پلی اتیلن و یا باصطلاح لوله کاروگیت دو جداره یکی از محصولات عالی در فاضلاب شهری می‌باشد که برای انتقال سیالات با ماهیت‌های فاضلابی و یا پس آب صنعتی یکی از بارزترین گزینه‌های مصرف پلی اتیلن است. این لوله با اتصال به شیوه کوپلری و یا به عبارتی نر و ماده قابلیت تسریع بخشیدن به روند احداث پروژه ها را دارد و به سرعت نصب خواهد شد که روش اتصال آن بسیار ساده است و این اتصال با یک واشر که در کنگره دوم و یا سوم لوله نرقرار دارد، آببندی را به شکل کامل انجام خواهد داد و این عمل نیاز به تخصص بالایی نداشته و به راحتی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید : لوله فاضلابی

لوله فاضلاب شهری چه ویژگی هایی دارد؟

  • در مقایسه با دیگر انواع لوله‌های پلاستیکی، مقاومت زیادی در مقابل خوردگی دارد.
  • لوله کاروگیت بسیار مانا می‌باشد و این لوله جهت استفاده تضمینی ۵۰ ساله نصب می‌‌گرددو می‌توان آن را به مدت ۱۰۰ سال نیز استفاده نمود.
  • از آنجایی که جدار درونی این لوله بسیار صاف و بدون خلل و فرج می‌باشد، جریان مایع در آن به آسانی صورت خواهد گرفت. این امر سبب می‌شود بتوان در سیستم‌های لوله‌گذاری از لوله‌‌هایی با قطر کمتر استفاده  نمود و در هزینه‌ای که صرف پروژه می‌شود، صرفه‌جویی کرد.
  • به علت سطح صیقلی جدار درونی، ضریب اصطکاک پایین می‌باشد و در نتیجه رسوبی در لوله باقی نخواهد ماند و بهره‌وری انتقال آب بیشتر می‌‌گردد.
  • لوله کاروگیت مخصوص فاصلاب شهری انعطاف‌پذیر و چکش‌خوار می‌باشد.
  • لوله کاروگیت در مقایسه با انواع لوله‌های فولادی، چدنی و … سبک‌تر می‌باشد و جهت حمل آن نیازی به استفاده از ماشین‌آلات سنگین نمی‌باشد.
  • به علت قابلیت جوش و کاربرد کوپلر جهت اتصال، نصب و کارگذاری این محصول با سرعت زیاد و بدون پِرتی انجام می‌‌گیرد.
  • لوله کاروگیت را می‌‌شود در قطر بسیار بالا نیز تولید کرد.
  • لوله فاضلاب شهری ارزش غذایی ندارد؛ در نتیجه، جوندگان و میکروارگانیسم‌ها به این محصول حمله نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید : انواع لوله فاضلابی

 قیمت لوله فاضلاب شهری

با وجود اینکه لوله فاضلاب شهری به عنوان یک محصول پرفروش شناخته شده است، برای قیمت فروش آن نیز هزینه در نظر گرفته شده است که می‌ توان گفت این مبغ با توجه به نوسانات بازار بالا و پایین خواهد شد. حال لازم است اطلاع داشته باشید که با وجود اینکه این لوله ها طبق میزان خاکی که قرار است، تحمل نمایند، تولید می شوند، دارای قیمت‌های گوناگونی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه این محصول می‌توانید با ما در افرند پلیمر آرکا تماس بگیرید.

شماره تماس : 02165409844

شماره دفتر (واتس آپ) : 09303035041

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *