لوله فاضلابی پلی اتیلن

مطالب این مقاله

لوله فاضلابی پلی اتیلن

لوله فاضلابی پلی اتیلن در مقابل شرایط محیطی سخت مقاومت بالایی دارد و از این رو با به کار بردن این نوع لوله در اتصالات و انتقال فاضلاب می‌‌شود به یک نوعی سرمایه گذاری نمود. چرا که این نوع لوله فاضلاب در مدت  زمان طولانی تعمیرات و تعویض محصول را به حداقل خود می‌ رساند و  در نتیجه استفاده از این جنس لوله به صرفه می‌باشد.

شماره تماس : 02165409844

شماره دفتر (واتس آپ) : 09303035041

بیشتر بخوانید : لوله فاضلابی

 مشخصات لوله فاضلابی پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن جزو پرکاربرد ترین نوع لوله‌ها در نیم قرن گذشته می‌باشد و از خانواده ترمو پلاستیک‌ها است. این نوع از لوله دارای تغییر پذیری، مقاومت بالا و دوام بسیار زیادی می باشد که توانسته جایگزین بسیار خوبی برای  انواع لوله های آهنی، چدنی، PVC  و غیره باشد و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

لوله پلی اتیلن در مقایسه با سایر لوله ها دارای مقاومت و دوام بالاتری بوده و با وجود مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن این سری از محصول در سال‌های اخیر در بیشتر پروژه‌های آب و گاز و فاضلاب کشور استفاده شده است.

بیشتر بخوانید : لوله فاضلاب شهری

انواع لوله فاضلابی پلی اتیلن

  • لوله پلی اتیلن مخصوص آبرسانی
  • لوله پلی اتیلن برای انتقال گاز
  • لوله فاضلابی پلی اتیلن
  • لوله پلی اتیلن نوع غلافی
  • لوله پلی اتیلن نوع فشار قوی
  • لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای

 بررسی مزیت‌های لوله‌ های پلی ‌اتیلن چیست؟

  • مقاومت در مقابل خوردگی: لوله پلی‌ اتیلن، برخلاف لوله‌های فلزی نه زنگ می‌زند، نه پوسیده می‌شود و نه خورده می‌شود که این یعنی طول عمر بالایی دارد و منجر به صرفه‌جویی بلندمدت در هزینه‌ها خواهد شد.
  • مقاومت در مقابل فرسودگی: لوله فاضلابی پلی‌ اتیلن انعطاف‌پذیر و چکش‌خوار می‌باشد که برخلاف دیگر انواع لوله‌‌های پلاستیکی، به گونه‌ای طراحی شده است که در مقابل فشار ناگهانی که در سیستم‌ های توزیع آب رویداد شایعی می‌باشد، مقاومت نماید.
  • طول عمر زیاد: لوله پلی‌ اتیلن یک محصول ایمن، مانا و مناسب استفاده در انواع سیستم‌ لوله‌کشی زیرساختی می‌باشد. طول عمر این نوع لوله، بسته به نوع کاربری، طراحی و نوع نصب، میان ۵۰ تا ۱۰۰ سال متغیر می باشد.
  • اتصالات بدون نشتی: در سیستم‌هایی که از لوله‌های پلی‌ اتیلن استفاده می‌کنند، می‌‌شود لوله‌ها را با استفاده از جوش حرارتی، جوش سوکت، جوش لب به لب یا الکتروفیوژن، به یکدیگر متصل کرد و به این ترتیب به شکل کامل و دائمی نشتی از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید : انواع لوله فاضلابی

قیمت لوله فاضلابی پلی اتیلن

حتما با توجه به مطالب ذکر شده، متوجه شده اید که لوله فاضلابی پلی اتیلن دارای مزایای فراوان در زمینه های گوناگون می‌باشند و همین مزیت و پر کاربرد بودن این محصول از لوله ها سبب افزایش استفاده از آن‌ها شده است. در مورد هزینه این نوع از لوله استفاده شده در فاضلاب ها می‌شود گفت که هزینه آن به شکل دقیق و یکسان نیست زیرا هزینه لوله‌های پلی اتیلن وابسته به عواملی از جمله مواد اولیه تولید شده محصول توسط پتروشیمی‌ها  می‌باشد. برای کسب اطلاعت بیشتر و سفارش محصول می‌توانید با ما در افرند پلیمر آرکا تماس بگیرید.

شماره تماس : 02165409844

شماره دفتر (واتس آپ) : 09303035041

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *