لوله پلیکا خم گرم

مطالب این مقاله

لوله پلیکا خم گرم

لوله پلیکا خم گرم از مواد اولیه ی PVC مرغوب و نو تهیه می‌گردند که تولید شده در بهترین و پیشرفته‌ترین پلایشگاه های کشور می‌باشند.

شما می‌توانید لوله PVC مورد نیاز خود را مطابق با سایز های 20، 25، 32 و 40 خریداری نمایید که بسته بندی لوله پی وی سی در  سایز 20 و 25 شاخه 5 متری بوده و در سایز 32 و 15 شاخه 50متری می‌باشد (طبق سفارش 6 متری نیز تولید میشود). همچنین لوله خم گرم پی وی سی 5 متر طول دارد و در رنگ‌ سفید ( درجه یک و استاندارد همراه با کد رهگیری ) به تولید میرسد. و لازم به ذکر است لوله های خم گرم افرند پلیمر آرکا دارای هولوگرام میباشد.

بیشتر بخوانید : لوله پلیکا خم سرد

شماره تماس : 02165409844

شماره دفتر (واتس آپ) : 09303035041

لوله پلیکا‌ خم گرم با خاصیت نسوز

از جمله ویژگی‌‌های مثبت و مزیت‌های این نوع محصول این است که کاملا نسوز هستند و اگر در مقابل حرارت قرار بگیرد به هیچ وجه شعله ور نخواهد شد و به شکل ذغال در می‌آید که این خاصیت سبب شده تا سازمان استاندارد کشوری تنها به این لوله‌های استاندارد مورد نیاز جهت استفاده از سیم برق را بدهد.

همچنین عدم اشتعال این لوله پلیکا خم گرم سبب می شود تا در حین اتصال و یا ایجاد حرارت بالا در مدار لوله ها شعله ور نگردند و سبب اتش سوزی و یا سایر مشکلات ناشی از آن نشود .

لوله هایی که شرکت پلیمر آرکا تولید می‌کند، قابلیت تست فیزیکی با مشعل یا هر شعله دیگری را هم دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

خواص موردی لوله برق pvc خم گرم

  • استحکام بالا در مقابل انواع فرسایش شیمایی و فیزیکی
  • داشتن وزن و جرم بسیار پایین با خاصیت جابجایی راحت
  • امنیت و سهولت استفاده در مقایسه با سایر لوله ها سیم کشی
  • نوعی عایق جریان الکتریکی و گوشتی و قطور محسوب می‌شود
  • داشتن انعطاف پذیری بالا و خاصیت الاستسیته
  • استحکام ارتعاجی و کششی زیاد در بلند مدت
  • عمر بالا در مقابل دیگر لوله‌های سیم کشی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

بیشتر بخوانید : لوله پلیکا دوجداره برقی

روش استفاده از لوله پلیکا خم گرم

برای استفاده از لوله خم گرم در هنگام کار باید از اتصالاتی چون (زانویی ، قوطی کلید ، بوشن و غیره ) و خرطومی  pvc که همگی دارای کد استاندارد و نسوز می‌باشند، استفاده نمود که بعضی از برق کاران در حین استفاده از این لوله به جای استفاده از زانویی پی وی سی استاندارد از نوع کوتاه آن استفاده کرده اقدام به خم کاری می‌کنند .

توصیه ما استفاده از زانویی به جای خم کاری می‌باشد که هم در مدت زمان انجام پروژه و هم در هزینه‌های صرفه جویی خواهد شد. ما در پلیمر آرکا با توجه به نیازتان بهترین محصول را به شما معرفی خواهیم کرد، بنابراین اگر در خصوص استفاده از این این نوع لوله‌ها اطلاعات کافی ندارید، با ما در پلیمر آرکا تماس بگیرید تا ضمن بررسی نیازتان محصولی با کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیال آسوده و اطمینان از جنس لوله پلیکا خم گرم، از آن استفاده نمایید.

لوله پلیکا خم گرم

شماره تماس : 02165409844

شماره دفتر (واتس آپ) : 09303035041

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *