لوله فاضلاب ساختمانی

مطالب این مقاله

لوله فاضلاب ساختمانی

یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین محصولات صنعتی ساختمان، لوله‌ها و اتصالات آب و فاضلاب می‌باشد و آنچه که لازمه انتخاب و تهیه لوله فاضلاب ساختمانی است، شناخت و آشنایی با انواع لوله‌های قابل استفاده در فاضلاب می‌باشد. در ادامه به معرفی انوع لوله‌های فاضلاب، جنس انواع لوله ساختمان و انتخاب نوع لوله پیش از لوله‌کشی ساختمان می‌پردازیم.

انواع لوله‌ فاضلاب جنس مقاومی دارد و هر یک از آن‌ها برای موقعیت‌ها و موارد ویژه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع لوله فاضلاب ساختمانی

در انتخاب جنس لوله فاضلاب برای انجام لوله کشی فاضلاب‌های ساختمانی تنوع انتخابی بالا بوده و با توجه به مزایا و معایب این محصول می توانید بهترین لوله را برای مکان مورد نظرتان تهیه نمایید.

  • لوله های چدنی فاضلاب
  • لوله های پلیکا قوی و نیمه قوی
  • لوله پوش فیت
  • لوله گالوانیزه
  • لوله‌های پلی اتیلن
  • لوله پلی ونیل کلراید

بیشتر بخوانید : قیمت لوله فاضلابی

خرید لوله فاضلاب ساختمانی از پلیمر آرکا

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، تمامی لوله‌ها واتصالات  مورد نظر خود را طبق سازگاری با شرایط محیطی و همچنین طول عمر محصول انتخاب کنید. برای این منظور سعی نمایید که پیش از هر چیز در مورد انواع گوناگون لوله‌های موجود در بازار اطلاعات مناسب به دست آورده و پس از آن دست به انتخاب بزنید. شرکت افرند پلیمر آرکا لوله و اتصالات فاضلاب خود را با بهترین جنس و بر اساس فناوری روز دنیا تولید می‌‌نماید. این شرکت همچنین گزینه‌های بسیاری را در خصوص لوله های غیرفشاری (فاضلاب) در اختیار مشتریان قرار خواهد داد تا با توجه به نیازشان محصولات را تهیه نمایند.

شیوه اتصال لوله‌ فاضلاب ساختمانی

از نظر شیوه اتصال هم لوله‌های فاضلابی انواع مختلفی دارند و به صورت کلی هرکدام از انواع محصولات فلزی، پلیمری، چدنی و … می‌توانند به شیوه‌های گوناگون به همدیگر متصل شوند. از جمله رایج‌ترین شیوه‌های اتصال لوله فاضلاب خانگی و صنعتی می‌‌شود به اتصالات جوشی ( اتصال جوش لب‌به‌لب، جوشکاری سوکتی و …)، اتصالات رزوه‌ای، اتصالات فلنجی (فلنج گردن جوشی، برشی، فلنج رزوه‌ای، فلنج تکیه‌گاهی)، اتصالات چسبی، اتصال حرارتی و … اشاره نمود. هرکدام از این شیوه‌های اتصال می‌توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند و در سیستم‌‌های لوله‌کشی گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرند.

خرید لوله فاضلاب ساختمانی

اینطور می‌شود نتیجه گرفت که نوع ساختمان شما مورد بسیار تعیین کننده‌ای در انتخاب بهترین نوع لوله کشی فاضلاب در ساختمان محسوب می‌شود و نوع لوله کشی فاضلاب نیز در ساختمان های گوناگون می تواند متفاوت باشد.

پس این شما هستید که طبق نوع ساختمان خود می‌توانید بهترین نوع لوله کشی‌های فاضلاب در ساختمان را انتخاب نمایید. ولی این را به خاطر یاد داشته باشید که همیشه بهترین جنس لوله برای لوله کشی در ساختمان این ضمانت را به شما خواهد داد که تا سالیان سال لزومی به خرج و هزینه‌های بیشتر نیست و این هدف زمانی محقق خواهد شد که محصولی که تهیه می‌کنید اصل باشد و از جای معتبر تهیه شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع لوله فاضلاب ساختمانی می‌توانید با ما در پلیمر آرکا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *