لوله برق pvc خم گرم ، مخصوص سیم کشی برق

لوله pvc خم گرم

مطالب این مقاله

لوله برق pvc خم گرم ، همه چیز درباره لوله pvc خم گرم

از آنجایی که بحث و موضوع برق کشی ساختمان و سازه های امروزی بسیار مهم است ، در هر سازه نوع سیم و کابل کشی متفاوت است. به عنوان مثال در ساختمان ها و سازه های عمومی و اداری و یا خانه ها ، کابل ها و سیم های برق درون دیوار پشت سیمان و گچ و یا از کف واحد کشیده شده است تا کمترین نزدیکی را به هر شخص و موجود زنده ای در آنجا داشته باشد. در صورت برخورد با هر نوع سیم جریان و ولتاژ بالا ، برق گرفتگی شدید و اتفاقات خطرناکی را در پیش دارد. اما در سازه های دیگری چون کارخانه ها ، شرکت ها فنی و یا مراکزی که در آنجا از برق مصرف بالا و نیاز های فنی زیادی دارند ، این سیم و کابل ها توسط لوله برق pvc خم گرم به صورت رو کار در آنجا بکار رفته است. همانطور که می توان حدس زد ، این مقاله در خصوص لوله برق pvc خم گرم است و بسیار جامع و کاربردی است که می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

بیشتر بخوانید : لوله برق pvc

لوله برق pvc خم گرم یک عامل بسیار مهم در ساخت و ساز

همانطور که گفته شد از لوله برق pvc خم گرم برای برق و کایل کشی در سازه بکار می رود. از آنجایی که برای رسیدن به یک سیستم عالی برقی که بسیار شیک و تمیز و همچنین کاربری خوبی نیز داشته باشد به مهارت های زیادی نیاز دارد. همینطور که از اینکه به خود کابل ها و سیم های برق آسیب نرسد بسیار مهم بوده و باید حتما از بریدگی ، زخمی شدن روکش سیم ، برق دزدی اسکلت سازه و … توسط لوله برق pvc خم گرم جلوگیری کرد.

در اکثر مکان های عمومی چون خطر جانی افراد توسط برق جریان و ولتاژ بالا تهدید می شود ، باید کل برق و کابل ها در پشت ماجرا های رویه که گچ و سیمان هتسند قرار بگیرند تا شده اتس کمترین خطراتی جان اشخاص آن جا را تهدید کند. حال باید خود این موضوع که لوله برق pvc خم گرم و یا خرتمی های مربوطه زود تر از بحث سیمان و گچ کاری انجام شود جای خود دارد. ما به یک پکیج کاملی از واحد ساختمانی که تمام تجهیزات و گاید و راهنمای آن برای برق کشی اصولی آماده باشد نیاز داریم.

خب لازم است تا با انواع لوله برق pvc خم گرم آشنا شویم. گفته شد که لوله برق pvc خم گرم وسیله و محصولی است که برق و سیم کشی سازه از طریق آن برای اینکه هیچ آسیبی به سیم و کایل نرسد و از طرفی خطری جان شخصی را تهدید نکند استفاده می شود. جدای این موضوع با استفاده شدن از لوله برق pvc خم گرم برای برق کشی ، اگر به صورت اصولی و تمیز این کار صورت گرفته باشد ، ما به یک مرجعی کاملی از لوله ها دست خواهیم داشت که همگی متهی می شود به جعبه تقسیم و کنترو و سرویس دهی تایمی آن ها نیز راحت خواهد شد.

بیشتر بخوانید : وام طلا

انواع لوله برق pvc خم گرم مخصوص سیم کشی برق ساختمان

لوله های برق کشی به دو نوع فلزی ، پلاستیکی تقسیم شده اند که هر کدام مزایا و معیبی دارند. اولین و مهم ترنی معیاری که یک لوله برق را می سنجد این است که در برابر فشار و سایر ننیرو ها مقاومت باشد و سیم آسیبی نبیند و همچنین عایق خوب جریان الکتریکی باشد. حال بقیه موضوع که خود لوله جنسی خوب و تمیز داشته باشد تا اجرا کننده این موضوع با مهارت ها حرفه ای خود بتواند یک پروژه ای تر و تمیز تحویل دهد و کار جذاب دیده شود. موضوعی است که بعد از این معیار های اصلی نیز میتوان به آن ها پرداخت. پس در قسمت بعدی به هر نوع از لوله های برق کشی خواهیم پرداخت تا ببینیم هر کدام از آن ها چه مزایا و معایبی را به خود دارند. در نظر داشته باشید که بهترین نوع لوله های برق کشی که بیشترین کاربرد و فروش و بیشترین رضایت را نسبت به کیفیت آن و شرایط استفاده آن گفتند مطعلق به لوله برق pvc خم گرم است که در ادامه به آن نیز کامل و جامع خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید : لوله برق PVC خم سرد

  • لوله فلزی
  • لوله پلاستیکی

از آنجایی کمی میخواهیم از دست موضوع برق گرفتگی فرار کنیم ، استفاده از لوله های فلزی کمی دیوانگی بنظر می رسد. اما خوب می توان این موضوع که کمی سخت و دشوار است ، ولی رعایت کرد تا بریدگی از سیم با لوله برخورد نکند. اما مشکل اصلی شکل پذیری آن است که بسیار در طول اجرا پروژه با این لوله بسیار کار به سختی و دشواری پیش می رود. از این جهت دیگر ، این لوله ها به دلیل داشتن ترکیب آهن و سایر عناصر در خود ، خوردگی و اکسید شدن توسط اکسیژن و واکنش دادن با سایر مصالحی چون خاک و گچ و سیمان ، باعث فرسایش سریع آن می شود.

وزن زیاد آن در طول اجرا کار و برش دادن و کم کردن آن داستان هزار و یک شب است. هدر رفتن انرژی به دلیل بالا بودن ضریب جذب گرما بسیار بالا است و اصلا عقلانی نیست. به جیب پر پول نیاز دارد؛ زیرا به تعویض مکرر هر 10 سال یک بار نیاز دارد. از جهت دیگری این هزینهاولیه اجرا و تهیه محصولات نیز بالاست. پس بهتر هستش که از معرفی کامل این نوع لوله های سیم کشی صرف نظر کنیم و یک ضربدر بزرگ روی آن بکشیم.

بیشتر بخوانید : نمایندگی داکت اسپلیت در اندیشه

لوله pvc خم گرم

همه چیز درباره لوله برق pvc خم گرم

لوله های پلاستیکی که امروزه زیاد هم اسم این پلاستیک به گوش میرسد ، بسیار پر کاربرد و به صرفه تر هستند. اول از همه باید به این اشاره داشت که با روند صعودی پیشرفت و تکامل در حوزیه پلاستیک باعث شده تا محصولات و صنایعی زیادی ایجاد شوند که امروزه کار های سخت و دشوار ما در حوزه های مختلف ، بسیار ساده تر شده است. حال این صنعت با رشد خود توانسته تا زیر شاخه های زیادی اعم از لوله سازی ، به خصوص لوله برق pvc خم گرم را بوجود آورد.

درست است که پلاستیک ها مقاومت کمتری نسبت به فلز ها در خصوص نیرو های فشاری ، فرسایشی و دمایی دارد. اما از سمتی رسانای جریان الکتریکی نیستند و باعث شده تا همین موضوع همراه با اجرای سریع پروژه توسط آن ، بسیار محبوب و پر بازده شود. اگر گفته شد که لوله pvc خم گرم مقاومت کمی دارد ، فقط اشاره به کم بودن آن نسبت به نوع فلزی آن لوله ها بود. اما به نوبه خود بسیار پر قدرت بوده و استحکام ویژه ای برخوردار بوده و به همین راحتی ها خرد ، شکسته و یا خم نمی شوند.

از طرفی داشتن خواصیتی چون ، ضد قارچ بودن ، مقاومت در برابر انواع اسید ها ، روغن ها ، رطوبت هوایی و خاکی ، خود خاک و باکتری های اطراف خاک ، لوله برق pvc خم گرم ها را معروف تر و پر کاربرد تر می کند. لازم به ذکر است که برخی اتصالات مربوطه به صورت جداگانه یافت می شود و به راحتی می توان با سرعت هر چه تمام لوله های بیشتری به یک دیگر متصل کرده و یا زانو اتصال داد و یا حتی توسط براکت ها آن ها را در جایی به سقف و یا دیوار محکم و سفت کرد.

بیشتر بخوانید : لوله برق pvc خم سرد

از سایر خواص لوله برق pvc خم گرم می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :

  • استحکام بالا در برابر انواع فرسایش های شیمایی و فیزیکی
  • داشتن وزن و جرم بسیار پایین و با جابجایی راحت
  • امنیت و سهولت نسبت به سایر لوله ها سیم کشی
  • عایق جریان الکتریکی و گوشتی و قطور
  • داشتن انعطاف پذیری خاصیل الاستسیته
  • استحکام ارتعاجی و کششی بالا در بلند مدت
  • عمر بالا در برابر سایر لوله های سیم کشی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای خریدار
بیشتر بخوانید : لوله برق پلی اتیلن

خرید لوله pvc خم گرم مخصوص سیم کشی برق

از آنجایی خرید لوله برق pvc خم گرم برای یک پروژه ساختماین کامل ، نیاز مهم و مبرم و بسیار حیاتی است ، پیدا کردن یک لوله خوب برای انجام و اجرا کار بسیار نیز مهم بوده و همانطور که در بازار ایران این جمله معروف است : ( سود همیشه در خرید است ) ، شما نیز باید مکان ، فروشگاه و یا تولید کننده این را این حوزه پیدا کنید که محصولی با کیفت بالا و نسبت به معیار هایی که بالا از لوله pvc خم گرم به شما معرفی کردیم پیدا کنید و خرید خود را انجام بدهید.

در نظر داشته باشید که همواره این لوله برق pvc خم گرم در قطر و ذخامت های مختلف تولید و عرضه می شود و شما می توانید نسبت به نیاز خود و نقشه ای که نقشه کش سازه طراحی و تهیه کرده است ، اقدام به تهیه محصولاتی اعم از لوله برق pvc خم گرم کنید. لازم به ذکر است که شرکت تولیدی افرند پلیمر آرکا خود را موظف و متعهد به تولید و ارائه محصولات با کیفیت بالا و رضایت مشتری می‌داند و آماده ارائه خدمات ، تولید و فروش انواع لوله pvc خم گرم به سراسر کشور عزیزمان ایران نیز می‌باشد.

از همراهی شما تا انتهای مقاله لوله برق pvc خم گرم بسیار سپاس گذاریم.

بیشتر بخوانید : قوطی کلید نسوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *